lördag 23 februari 2008

Eskobar

Hittills har vi varit rörande överens, Pia. Det är ju annorlunda och uppfriskande.

Om man röstar på det här, så håller man med Kattmamman i hennes devis: "Bajs är godis." Hon hittade på den precis, och jag väljer välvilligt att tolka det som att hon försöker förklara att de överhuvudtaget är med.

Inte ens kompet är rent!!! Hur gör man för att producera musik med ostämda DIGITALA pianon.?Han sjunger precis som väntat som ett hest aparsle!!!

Är han full? Hade de uttagning på lokala karaokehaket i Åkersberga?! Det här kan vara det sämsta någonsin. Till och med Alex framstår som Mozart bredvid de här pajasarna!

SKJUT HONOM! HÖR NI INTE ATT HAN LIDER!!!!!

Hela familjen Katt skrattar just nu, men det förbyts nu i gråt. Detta gör ont i mina öron. Det smärtar min själ. Det får mig att vilja knarka för att slippa. Kan man lämna soffan om man hugger av sig foten? Jag är färdig att göra det.

Inga kommentarer: