lördag 23 februari 2008

Ainbusk

Pia, är det här din grej?
Sånger som textförfattarens döda polare på dialekt och gammaldags ballad tror jag inte på...

Och Pia, det är kul att se dig Live!!!

Liksom Patrik Isaksson låter de precis som vanligt. Detta kan klå mycket av den andra dyngan som varit med tidigare. De är duktiga och sjunger nästan rent.

Nej, jag tar tillbaka det. Det låter inte alls fint. De sjunger falskt.

Och fy. Det där lät illa. När hon gick upp i sticket efter refrängen.

Jag hoppas det här inte röstas vidare, men det är Kattmammans favvo.

Det är lite mellanstadiedisko över det här och småtjejjer som försöker härma sina idoler.

Det här tyckte jag var dåligt. Och inte ett dugg gult!!!

3 kommentarer:

Pia sa...

Hur kan du tro att Ainbusk är min grej? har kjag inte tydligt visat min preferens för pojksöta sångare (för att inte tala om bokmärksängeln Björn Gustafsson).

Isidor sa...

Haha!
Gick du på den lätte? Jag trodde inte, men jag tänkte att du säkert skulle nappa om jag frågade.

Nej, Ainbusk var faktiskt inte bra. Inte alls.

och ja, vem är som sagt inte kär i Björn? Utom möjligen Kristian...

Pia sa...

Jag tror Kristian också är lite kär i Björn...bara lite i smyg sådär ;)