lördag 28 februari 2009

#5 Thorleifs

Att de får vara med är en skam.
Men de är iallafall rutinerade. De är sannolikt skitduktiga, och har sannolikt en skitsång. Jag har inte hunnit förhandslyssna, men jag gissar.

Det här kan aldrig bli bra!
Nä, men! RIKTIGT dansband. Med blås, glitterkostym på sångaren, vita kostymer på övriga, en elgitarr med standardackord, och en bas som sitter nästan lika högt som byxorna och grejor....

De är duktiga, som väntat, och de Blinkar åt kameran. Jag antar att om man tycker om dansband tycker man om det här.

De är faktiskt skitduktiga, men genren suger.

Men det var innovativt att plocka upp dansare från publiken, som visar trosorna när kjolarna snurrar.

Men jag kommer ju knappast att köpa skivan, och där kom tonartshöjningen.

Inte sämst hittills, och det säger jag, som menar att dansband är den enda genre som verkligen innehåller bara genuint dålig musik utan varation!!!

Inga kommentarer: