lördag 26 februari 2011

VEM HADE RÄTT DÅ?!

vA VA VA?!
Linda gick vidare direkt.
Somliga här menar att bara jag har röstat i hela Sverige.

"Jag är så glad att någon FORTFARANDE tycker om det jag gör."

GO LINDA GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Äntligen för helvete. Hon gick DIREKT vidare.


FAN VA BRA! HEJA!!!!!! GUL LINDA IS THE SHIT!!!!!!!!!!!!!!

Pappas Pojke jublar i soffan.

Nu får vi höra igen!
Heja!

Hon glömde texten, men det är ok när man är glad på RIKTIGT!!!!!!!!!!!!

Hon har karisma som få andra, faktiskt. Hon glittrar. På riktigt. Och lyser.

Jag har lite tro på svenska folket!

5 kommentarer:

glitterflickan sa...

Ser hon inte EXAKT ut som Lena Ph mer "Det gör ont"? Fast Lena var rosa?

Isidor sa...

Nej.
Som ingen annan. SÅDESÅ!

glitterflickan sa...

Du är förblindad. Lite läskigt. Du som brukar vara så klarsynt...

Isidor sa...

Sotis?

glitterflickan sa...

Jag kan lixom se Lena i Linda, å vice versa. Tror du kan oxå, men du vill inte...