fredag 25 februari 2011

Linda Bengtzing

Linda Bengtzings hemsida kan man läsa följande:

SVT har släppt de första medverkande i Melodifestivalen 2011 och vi kan nu offentliggöra att Linda Bengtzing är en av dem! I februari ser vi henne i tävlingen med bidraget ”E de fel på mig”. Linda är otroligt glad över det oväntade beskedet. Låten är skriven av hennes vänner och erfarna låtskrivare: Thomas G:son, Pontus Assarsson och Jörgen Ringqvist.

(min fetstil)

Hur kan det vara oväntat? Ja, jo. Det kanske det var ändå. Urvalsprocessen tycks ju främst baserad på tärning och en väldigt sjuk människas humor.


Ja, jag vet att det har stått där ett tag, och att jag varit en dålig människa som inte följt med, va fan...
(bild från Linda Bengtzings hemsida)

Den intresseade kan för övrigt följa Allas Vår Idol på en blogg.
http://blogg.mama.nu/lindas-blogg/.
Varför man nu vill ha med Mama att göra, men ändå. Den är nu med i min feed, så att jag inte missar något viktigt!

Inga kommentarer: