lördag 19 februari 2011

Ordvitsar och röstning

"Vad är det för PH-värde på det här?"

"Orup får fortsätta som dikesmusiker i Let's Dance-orkestern"

"Resultat, utan inbördes beundran. heja!"

Sherley's Angels går vidare utan vidare. Inte så konstigt.

Och Sebastian. Det betyder att någon av dem jag inte var så förtjust i åker ut.

Saade är med. Inte oväntat.

the Playtones är också med fortfarande. Inte så konstigt.

Välj nu rätt, för helvete svenska folket!

"Kom till mamma!" / Marie Sernholt
"Kom här. Jag kan hålla om dig. Det gör jag så gärna!"

"Du ska sjunga igen."
"Jag vet inte om jag kan..."

Sälja glasskärvor utanför arenan efteråt? Jo, det hade nog funkat.

Och ja, han kunde sjunga igen. Usch va jobbigt. Han är ju duktig.

Sara Varga klarade sig. Phu!

De tre som åkte ut var ju lätt sämst!!! Va fan är det? Har folk slutat knarka och supa?

Direkt går alltså Saade vidare. Ganska väntat, men jag kan leva med det.

Inga kommentarer: