lördag 13 februari 2010

Andra generationen & Dogge - Hippare Hoppare

Jag har sett flera artiklar som talar om att Dogge säljer ut sig som är med i alla möjliga okreddiga sammanhang. Jag tycker han får vara med var som helst och tydligen är deltagandet med Andra Generationen en gentjänst för att de spelade på Dogges frus begravning. Och det är ju fint.

Andra generationen är som Tommy Nilsson eller Mikael Rickfors. De har bara en låt. Balkan style låten. Tar man bort Dogge så låter det här precis som deras bidrag häromåret. Och jag gillar det inte. Men jag gillar faktiskt Dogge. Även om hans rörelser till balkantonerna är mer än tafatta.

1 kommentar:

Isidor sa...

Att Dogge är med överallt tycker jag är Cred. Det är bara pretto losers som är för fina för att vara med överallt. Inte Dogge. Han är med där han vill. Och sjunger musik jag inte tycker om.