lördag 14 mars 2009

EMD

Vi är alla överens om att hattarna och frackarna är coola, men sedan går det isär. Stora M menar bestämt att de är bra. Jag hålelr inte med.

MEN VA?! Vita frackar?
De tre har fått vita frackar för att sticka ut.

kattmamman är trasig och tycker att de blivit bättre.

Men låter sticker faktiskt ut rätt mycket. Och de har ryckt upp sig en smula. Det låter bättre ikväll. Bättre sång, framförallt. Stämmorna klickar rejält, där det inte var helt rent sist.

jag får omvärdera. De har en bra chans. De här också.

Jag är egentligen bara säker på att Sofia kommer sist. Om inte annat så för att alla svenskar är asförbannade på att en utländsk jury har haft åsikter. Men jag tror att många i hemlighet tycker om sån musik.

Men det här var bättre än väntat.

Käpparna är också nya. De hade svarta sist.

OCH ROSORNA! Vilket smör! Men rätt elegant måste jag erkänna...

Inga kommentarer: