lördag 8 mars 2008

vidare

När jag har lyssnat en stund nu och några gånger måste jag nog ändå säga att Sibel kanske trots allt blivit en av mina favoriter härifrån. Och hon blev så glad så glad. Det är alltid fint.

Heja Nordman också. De var faktiskt lite bättre än Suzzie Tapper...

Jag är till slut rätt nöjd. Fast Androla hade kunnat få vara med istället.

Caracola klådde inte Carola, men Sibel gjorde det. Och hon har en liten, liten nalle, och hon skakar framför kameran.

Nordman verkar inte heller helt på banan, och kommenterar det hela med att det råder lite dåligt samvete...

4 kommentarer:

Sanna sa...

Skadeglädjen är den enda sanna glädjen - och vi gottar oss just nu åt det faktum att Carola gnisslar tänder så hårt att hon måste fixa dem på måndag och boka ny tid hos plastdoktorn för botoxen upphör att verka

Pia sa...

Men kan inte Sibel beläggas med munkavle när hon inte sjunger? Hon må vara äkta glad men hon låter så galet korkad varje gång hon pratar.

Isidor sa...

Ja, hon låter rätt pantad. Onekligen. Undrar om hon är det, eller om hon bara försöker vara Söt med sin lilla nalle.

Sanna sa...

jag sammanfattar den flickan med "hjulet snurrar men hamstern har semester" och nu ska jag jobba vidare - tjingeling!