lördag 13 mars 2010

Darin

Han har ju växt till sig, och hans låt är så inte sämst ikväll.

Han kommer att ramla in på top 3. Tror vi. Eller. Vi diskuterade det runt middagen, men nu minns jag inte.

Det är låten som kommer att gå varm på alla högstadiediskon i ett år. Och han duktig, men vad är det med den vita kostymen. Och vart tog skäggstubben vägen? Han ser ju ut som 16 igen! Fast han låter som 20+.

Och han sjunger med mycket känsla. Han är väldigt närvarande. Inte som en del andra. Och i intervjun i DN häromdagen verkade han sällsynt sympatisk.

Jo, Darin ligger - och det här trodde jag aldrig jag skulle få ur mig - bra till även hos mig!

Jag såg för övrigt en tonårstjej som köpte hans platta på Åhlens idag. Jag köpte inte Melodifestivlaen 2010, men det hade tack och lov Pia gjort!

Inga kommentarer: